Інноваційний розвиток вищої освіти України: методологічний аспект аналізу

Автор(и)

  • Клімова Г.П. ,

DOI:

https://doi.org/10.37772/

Анотація

Представлений теоретичний та методологічний аналіз інновацій у вищій освіті, проаналізував концептуальну базу парадигми інновацій у вищій освіті, враховуйте структуру інноваційного процесу у галузі вищої освіти в Україні. Методологічний аналіз інновацій дозволяє виявити специфіку інновацій у вищій освіті, виправдати свою інноваційну парадигму розвитку, де увага зосереджена не на методі передачі, а на методі виробництва знань. Концептуальна основа цієї парадигми - це культурний та компетентний підхід та теорія контекстуального навчання. Моменти інноваційного процесу у рамках вищої освіти - це інновація реалізації (розвитку) та його використання, оцінка та інституціоналізація, перехід від експериментального до режиму режиму завжди використовується. Формування нових педагогічних знань та розвитку теоретичних інновацій відповідають тенденціям взаємозалежним процесам соціалізації та педагогічного суспільства, відкритості системи освіти. Необхідно розробити бажану інноваційну освітню діяльність у програмі вищої освіти та досліджень, щоб виправдати її реалізацію, так що заздалегідь визначено, які інновації повинні бути впроваджені та в якій послідовності.

Посилання

Abdulhanova K. A. Psihologiya i pedagogika (Psychology and pedagogy) [Tekst], K. A. Abdulhanova, M. V. Vasina, L. G. Lapteva, V. A. Slastenina, M. :Sovershenstvo, 1998, p. 153. 2. Rodzhers E. Kommunikacii v organizaciyah : per. s angl. (Communication in organizations) [Tekst], E. Rodzhers, R. Agarvala-Rodzhers, M., Ekonomika, 2000, p. 176. 3. Levin K. Sovremennye informacionnye tehnologii (Modern information technologies) [Tekst], K. Levin, M., Shkola-Press, 2008, p. 205. 4. Dombrovskyi Ia. Innovatsiina praktyka polskykh pidpryiemstv (Іnnovative practice at polish enterprises) [Tekst], Ya. Dombrovskyi, I. Kaladkevyc, K. : Tsentr innovatsii ta rozvytku, 2005, p. 131. 5. Perlaki I. Novovvedeniya v organizaciyah : per. so slovac. (Innovation in organizations) [Tekst], I. Perlaki, M. : Ekonomika, 1991, p. 144. 6. Lapin N. I. K razrabotke teoreticheskih osnov novovvedeniy (The issues of the developing of theoretical foundations of innovation) [Tekst], N. I. Lapin, Problemy innovatiki i eksperimentatiki : mater. Seminara, Tallin, 1989, pp. 6–15. 7. Grebnev E. T. Upravlencheskie novovvedeniya (The management innovations) [Tekst], E. T. Grebnev, M., Ekonomika, 2005, p. 160. 8. Nicholls A. Managing Educational Innovations [Tekst], A. Nicholls – London, 1983, p. 276. 9. Slastenin V. A. Pedagogika: innovacionnaya deyatelnost (Pedagogics: innovative activity) [Tekst] V. A. Slastenin, L. S. Podymova, M., Nauka, 1997, p. 317. 10. Zapesockiy A. S. Gumanitarnaya kultura i gumanitarnoe obrazovanie (The humanitarian culture and arts education) [Tekst], A. S. Zapesockiy, SPb. : VLADOS, 1996, p. 220. 11. Durneva E. E. Postroenie kompetentnostnoy modeli vypusknika MGGU im. M. A. Sholohova : ucheb. posobie (Building of a competence model of the MGSU named after M.A. Sholohov graduate) [Tekst], E. E. Durneva, V. D. Nechaev, M. : RIC MGGU im. M. A. Sholohova, 2010, p. 315. 12. Nechaev V. D. Cherez kontekst – k modulyam: opyt MGGU im. M. A. Sholohova (Within the context to the modules: experience of the MGSU named after M.A. Sholohov) [Tekst], V. D. Nechaev, A. A. Verbickiy, Vysshee obrazovanie v Rossii, 2010, No. 6, pp. 3–11. 13. Lazarev V. S. Pedagogicheskaya innovatika: obekt, predmet i osnovnye ponyatiya (Pedagogical Innovation: the object, the subject and the basic concepts) [Tekst], V. S. Lazarev, B. P. Martirosyan, Pedagogika, 2004, No. 4, pp. 11–21. 14. Romanov I. A. Dialektika innovaciy v otechestvennoy pedagogike XX v. (The dialectic of innovation in domestic pedagogics of the twentieth century) [Tekst], I. A. Romanov, M., Nauka, 1995, p. 225.

Завантаження

Опубліковано

28.07.2025

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Інноваційний розвиток вищої освіти України: методологічний аспект аналізу. (2025). Право та інноваційне суспільство, 1, 101-119. https://doi.org/10.37772/